اردیبهشت, ۱۳۹۸ بدون نظر اخبار, اخبار مدیریت, دپارتمان مدیریت, موسسه معنا

اولین همایش بازاریابی، فروش و تبلیغات در عصر دیجیتال

اولین همایش «بازاریابی، فروش و تبلیغات در عصر دیجیتال» در نیمه مرداد ۹۸ توسط موسسه معنا برگزار خواهد شد.

موسسه معنا، با هدف آشنا کردن مدیران با آخرین دستاوردهای حوزه‌های بازارایابی، فروش و تبلیغات در تدارک برگزاری همایشی بزرگ در نیمه مردادماه امسال است.

در این همایش به سه محور بازاریابی، تبلیغات و فروش در یک قاب پرداخته خواهد شد.

در این راستا، به موضوعاتی مانند شیوه‌های تحقیق در بازار، ایجاد طرح بازاریابی، برندینگ، چگونگی تشکیل ساختار و تیم فروش، شیوه‌های نوین تبلیغات در عصر دیجیتال و تعامل میان تبلیغات دیجیتال و روش‌های سنتی مربوطه پرداخته خواهد شد.

مخاطبان این همایش مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران بازاریابی و فروش و کلیه علاقه‌مندان به حوزه‌های یاد شده هستند. محل برگزاری رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

درباره نویسنده

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.