جولای, 2019 بدون نظر دپارتمان معماری و ساختمان, مقاله معماری, موسسه معنا

دفتر نیویورک Saatchi & Saatchi

یادداشت معمار

ام.موزر به بنگاه تبلیغاتیِ Saatchi & Saatchi با ارزیابیِ استراتژی تراکم کمک کرد، تا واحدهای کاری خود را با استفاده از پلانِ طبقه‌ی باز در یک طبقه قرار دهد. این کار باعث ایجاد مجموعه‌ای از فضاهای مشترک شد. هدف کلی دست پیدا کردن به فضای جدیدی با خطوط مشخص و مدرن بود که مناسب برندِ خلاقانه‌‌اشان باشد.

  • معماران: شرکای M Moser
  • موقعیت : خیابان هادسون، نیویورک، نیویورک ۱۰۰۱۴، امریکا
  • معمار ناظر : چارلتون هاتون، طراح ارشد
  • مساحت : ۴۱۰۶٫۳۱۴۴ مترمربع
  • سال پروژه : ۲۰۱۶
  • عکاس : اریک لِنیِل
  • تولیدکنندگان : Flos, Patricia Urquiola, Asper

پیشخوان‌های اداریِ موجود برداشته شد تا هزینه‌ها کم شود و بنابراین اتاق‌هایی با فضای باز در اطراف آن ایجاد شد. دیوارها فرصت مناسبی در اختیار پرسنلِ خلاق گذاشتند تا کار در حال انجام خود را با سنجاق به دیوار بزنند و تلاش‌های خلاقانه‌ خود را برای کارکنانِ دیگر به نمایش بگذارند.

پلانِ باز داخلی، سقفِ چوبی طولی و درزدارِ شناوری دارد که در جای استراتژیکی قرار گرفته تا فضاهای مرکزی‌ای در محل فضاهای مشترک ایجاد کند.

اتاق کنفرانس مشترک و اتاق‌های جلسات در اطراف این فضا پخش شدند تا فضاهایی تولید کند که آکوستیک‌اند و مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند و به پلان فضای باز توازن می‌دهند.

فضای اصلی مربوط به کافه در قسمت غربی طبقه و کنار پنجره‌هایی که دورتادور فضا را گرفته‌اند واقع شده تا مناظر چشم‌گیر رودخانه هادسن دیده شوند.

منبع مقاله:

Archdaily

ترجمه:

موسسه معنا

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

برچسب ها
درباره نویسنده

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.