خرداد, ۱۳۹۸ بدون نظر اخبار, اخبار مدیریت, دپارتمان مدیریت, موسسه معنا

سمینار نورومارکتینگ برای دانش‌پذیران برگزار شد.

سمینار نورومارکتینگ سه‌ساعته با هدف معرفی مباحث تازه در حوزه بازاریابی به دانش‌پذیران MBA یک‌ساله دانشگاه شهید بهشتی با ارائه دکتر حمیدرضا جعفری، مشاور کسب‌وکار و بازاریابی در صنایع دارویی، برگزار شد. تاریخ برگزاری ۲۶ اردیبهشت ۹۸ و محل برگزاری دانشکده مدیریت و حسابداری بود.

نورومارکتینگ مبحث جدیدی در بازاریابی است که از ترکیب علم اعصاب، روانشناسی و بازاریابی تشکیل شده است و نحوه عملکرد و فکر مشتری در شرایط مختلف را بررسی می‌کند.

 این دانش برای انجام مطالعات بازار و شناخت مشتریان هدف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. نورومارکتینگ به شناخت نحوه پاسخ‌دهی سیستم اعصاب مشتریان به تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی کمک می‌کند.

با توجه به رضایت بالای دانش‌پذیران از مباحث یاد شده، دپارتمان در نظر دارد این کارگاه را در آینده‌ای نزدیک برای علاقمندان در سطحی وسیع‌تر اجرا کند.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

درباره نویسنده

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.