بحران اقتصادی بزرگ انگیزه شرکت در دورههای تحصیلات تکمیلی
اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ eWMS به صورت آنلاین طی سه روز از ۱۶ تا ۱۸ آبان به وقت تهران برگزار میشود. هدف این رویداد ایجاد همافزایی بیشتر میان رهبران اکادمیک و صنعت از سراسر جهان است تا با ایجاد جنبشهای جهانی از طریق استراتژیهای بازاریابی باعث ایجاد تغییرات مثبت در رفتار انسانها شوند.
در این رویداد ۴۸ ساعت سخنرانی از سراسر دنیا انجام خواهد شد. این رویداد بیوفقه از ساعت ۳:۳۰ صبح (به وقت تهران) در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ با سخنران از اوکلند نیوزلند شروع به کار خواهد کرد و با حرکت به سایر نقاط جهان، سخنرانان دیگر نیز صحبتهای خود را ارائه خواهند داد و در انتها در ساعت ۳:۲۹ صبح یکشنبه ۱۸ آبان (به وقت تهران) اجلاس با سخنرانی از لس آنجلس پایان خواهد یافت.
شخصیتهای مطرح بازاریابی در این رویداد درباره موضوعاتی چون تبلیغات، بازاریابی بیتوبی، کالاهای بستهبندی شده مصرفی، مدیریت دادهها، بازاریابی دیجیتال، تجارت الترونیک، خردهفروشی الکترونیکی، کارآفرینی، بازاریابی تکنولوژیهای پیشرفته، رهبری در شرایط ناپایدارو نامطمئن، بازاریابی کالاهای لوکس، مدیریت فناوری، تکنولوژی و بازاریابی، توسعه محصولات جدید، بازاریابی هوشمندانه، قیمتگذاری، فروش آنلاین، بازاریابی خدمات، سادهسازی جذب سرمایه برای استارتاپها، خردهفروشی در کسبوکارهای کوچک، کارآفرینی اجتماعی، بازاریابی و فروش استارتاپها، خلق ارزش و غیره ارائه خواهند داشت.
بیش از ۱۰۰ کشور از آسیا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و جنوبی شامل ایران و دو کشور فارسی زبان تاجیکستان و افغانستان، آرژانتین، اتریش، بولیوی، برزیل، شیلی، چین، کلمبیا، مصر، آلمان، هنگکنگ، هند،ایتالیا، ژاپن، کویت، مالزی، مکزیک، مراکش، میانمار، نیوزلند، عمان، پاکستان، قطر، روسیه، عربستان، سنگاپور، فیلیپین، آفریقای جنوبی، سریالانکا، سوئیس، تایوان، ترکیه، امارات، انگلیس، ایالات متحده، ویتنام و … در این رویداد حضور دارند.
با دوستانتان به اشتراک بگذارید: