
دوره بازاریابی با رویکرد جذب مشتری و تعامل با مشتریان

سرفصلهای دوره:
- آشنایی با کلید واژه های اصلی در بازاریابی(نیاز، خواسته، تقاضا، بازار، مشتری و …)
- وظایف بازاریابی در سازمان و تشریح و تعریف فرآیند بازاریابی استراتژیک
- تشریح جایگاه مشتری و فرایند ارتباط با مشتریان در برنامه بازاریابی مدرن
- تشریح تفاوت بین استراتژی، تاکتیک، سیاست و هدف در بازاریابی
- تقسیم بندی بازار و نقش آن در موفقیت اهداف بازاریابی
- آشنایی با فرایند تحلیل های محیطی و تحقیقات بازاریابی
- آشنایی با مفاهیم رفتار مصرف کننده و شناخت نقاط کلیدی جذب مشتریان
- آشنایی با فرایند تجربه مشتری
- تشریح کاربردی آمیخته بازاریابی مبتنی بر مثال ها و ونمونه های مورد استفاده برای سازمان تحت آموزش
- آشنایی و اجرای مفهوم S.T.P
- ویژگی های روانشناختی و مفاهیم کلیدی شخصیتی بازاریابان و خصوصیات فروشندگان حرفه ای
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند
- مدیریت تیم بازاریابی و فروش
- آشنایی با مفهوم ممیزی بازاریابی
- آشنایی با ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری داده ها و اطلاعات بازاریابی
- شناسایی نقاط قوت، ضعف،فرصت ها و تهدیدهای پیش رو و …
دوره بازاریابی با رویکرد جذب مشتری و تعامل با مشتریان
شرکت بهریز پمپ سامان
جناب آقای محسن رحیم زاده
زمان: ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه ۹۷
مسوول آموزش : سرکار خانم توکلی
۰۲۱-۸۸۹۴۵۱۰۰ داخلی ۱۲