رویدادهای مدیریت
سومین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران و رهبـران آینـده
چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸
همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال
همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال
دانشگاه شهید بهشتی
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸
ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰
درباره همایش
فرصتی برای همگامشدن با تغییرات دنیای بازاریابی ...
سمینار تاکتیکهای قدرت و نفوذ یا رفتار سیاسی در سازمان
سمینار تاکتیکهای قدرت و نفوذ یا رفتار سیاسی در سازمان
ادامه مطلب
سمینار روابط متقابل میان تیپهای شخصیتی MBTI
سمینار روابط متقابل میان تیپهای شخصیتی MBTI
امروزه بسیاری از شرکتکنندگان در دورههای مدیریتی، با تیپهای شخصیتی و اهمیت آنها آشنا شدهاند؛ ولی چندان به تناسب انواع تیپهای شخصیتی در همکاری، شراکت، تیمسازی و حتی روابط فردی تسلط ندارند. شرکتکنندگان در این سمینار، کارکردهای مختلف هر تیپ شخصیتی ...
کارگاه تدوین برنامه توسعه فردی (IDP)
سلسله سمینارهای توسعه مهارتهای مدیران:
کارگاه تدوین برنامه توسعه فردی (IDP)
Individual Development Plan
این کارگاه برای چه کسانی طراحی شده است؟
برنامه توسعه فردی (IDP) ابزاری است که به تسهیل توسعه فردی و حرفهای کمک میکند. همه افرادی که به دنبال یادگیری و رشد و توسعه فردی خود هستند ...
دومین همایش ملی تامین مالی و سرمایهگذاری برای مدیران
دومین همایش ملی تامین مالی و سرمایهگذاری برای مدیران
چهارشنبه یکم اسفندماه ۹۷ | سالن همایش وزارت نیرو
چشمانداز بازارها در سال ۹۸
سرمایهگذاری و تامین مالی، همواره دو دغدغه اصلی مدیران، کارآفرینان، بازرگانان، صاحبان کسبوکارها و فعالان اقتصادی بوده ...
دومین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده
دومین همایش ملی شناسایی و پرورش مدیران آینده
چهارشنبه ۱۲دیماه ۹۷ | سالن همایشهای بینالمللی کتابخانه ملی ایران
سازمانها امروزه با چالشهایی در زمینه انتخاب برای سطوح رهبری مواجه هستند. دادههای بسیاری وجود دارد که نشان میدهند استخدام سطح رهبری در ...
بازاریابی در شبکههای اجتماعی ویژه مدیران و صاحبان کسب و کار
سلسله سمینارهای بازاریابی دیجیتال:
بازاریابی در شبکههای اجتماعی ویژه مدیران و صاحبان کسب و کار
امروزه سازمانها و شرکتهای بسیاری به فعالیت در شبکههای اجتماعی روی آوردهاند شاید بتوان یکی از اصلیترین دلایل این موضوع را حضور گسترده افراد مختلف در شبکههای اجتماعی دانست. آخرین آمارها نشان میدهند بیش ...
سلسله سمینارهای بازاریابی دیجیتال: آنچه هر مدیر باید از SEO بداند
سلسله سمینارهای بازاریابی دیجیتال: آنچه هر مدیر باید از SEO بداند
چرا امروزه هر مدیری باید با مفهوم بهینهسازی موتورهای جستجو آشنا باشد؟
هر کسبوکاری در نهایت میخواهد محصولات خود را به مشتری معرفی کند و بفروشد، به همین دلیل همواره هزینههای تبلیغات بخش مهمی از هزینههای کسبوکارها ...
سمینار قوانین کاربردی چک
سمینار قوانین کاربردی چک ویژه مدیران
چک به عنوان یکی از ابزارهای مهم پرداخت در مبادلات تجاری، همواره نقش قابل توجهی در تسویه معاملات دارد. هر چند طی دو دهه اخیر به دلیل تداوم توسعه سامانهها و تجهیزات پرداخت الکترونیکی، تراکنشهای انجام شده از طریق این ابزارها ...
سمینار کاربردی بازاریابی دیجیتال برای مدیران
«سمینار کاربردی بازاریابی دیجیتال برای مدیران»
در شرایط امروز، دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای مهم هر کسب و کاری است و یکی از دغدغه های اصلی مدیران و صاحبان کسب و کارها این است که تا چه اندازه اهداف و تکنیک های تبلیغاتی و بازاریابی اجراشده، ...
همایش مدیریت در عصر دیجیتال
چکیده
همایش مدیریت در عصر دیجیتال
همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» در سـوم اردیبهشـت ۱۳۹۶ با هدف آمادهکـردن مدیـران کشــور برای مواجهه با چالشهای عصر دیجیتال، با حضور ارزشمند و تکرارنشدنی پروفسور چارلز هندی، از افراد برجسته در توسعه London Business School و متفکر تاثیرگذار اروپایی در حوزهی مدیریت ...