برای اولین بار در کتابی از کاتلر:

امکان هم‌نشینی برند‌های منتخب ایران و جهان

بایسته‌های بازاریابی امروز

Essentials Of Modern Marketing

آیا معیارهای حضور در کتاب را دارید؟

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر ادامه صفحه را بخوانید.

پروفسور فیلیپ کاتلر، بنیانگذار مدیریت بازاریابی نوین و از برجسته‌ترین استادان بازاریابی جهان، اعتقاد دارد از آنجایی که جوهره بازاریابی «کشف نیازهای جامعه و پیدا کردن راه‌حل برای رفع آن» و نیز «توانایی جا انداختن و فروختن محصولات و ایده‌ها» است، اولاً همه برای موفقیت نیاز به بازاریابی دارند، ثانیاً با گسترش کاربرد بازاریابی در جوامع، جهان جای بهتری برای زندگی خواهد بود.

به همین دلیل بخش مهمی از تلاش‌ها و پروژه‌های پروفسور فیلیپ کاتلر از سال ۲۰۱۱ به ترویج آموزه‌های بازاریابی برای آحاد جامعه متمرکز شده است. برجسته‌ترین این پروژه‌ها عبارتند از «اجلاس جهانی بازاریابی eWMS»، «کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز EOMM»، «برنامه یادگیری کاتلر KBP» و «دانشگاه کاتلر».

فیلیپ کاتلر، برای نهادینه‌سازی اقدامات خود، با همراهی بهترین‌های بازاریابی جهان مجموعه‎ای به نام «کاتلر ایمپکت (Kotler Impact)» را بنیان نهاده تا «کاتلر ایمپکت» حتی پس از حیات «فیلیپ کاتلر» بتواند نقش مهم خود را ایفا کند.

بایسته‌های بازاریابی امروز

پروژه‌ی جدید پروفسور کاتلر کتابی به نام Essentials Of Modern Marketing (بایسته‌های بازاریابی امروز) است. هدف این کتاب نیز ایجاد دنیایی بهتر با کمک بازاریابی است

و این چگونه اتفاق می‌افتد؟

فیلیپ کاتلر فرصتی کم‌نظیر در اختیار تمام کشورهای جهان قرار داده است. او با همکاری تیم خود در کاتلر ایمپکت، قصد دارد این کتاب را برای هر کشور –به صورت اختصاصی آماده کند  و برای انجام این مهم در هر کشور تعدادی شرکت برگزیده می‌توانند داستان موفق خود در یکی از ۳۲ موضوع مشخص شده، پس از تایید گروه ارزیابی، وارد کتاب نمایند.

موسسه معنا در ادامه همکاری خود با کاتلر ایمپکت، تصمیم به حضور در پروژ‌ی کتاب Essentials of Modern Marketing (بایسته‌های بازاریابی امروز) گرفت تا این بار بتواند فرصت جهانی شدن را برای شرکت‌های فارسی زبان فراهم کند.

نحوه حضور در کتاب چگونه است؟

شرکت‌های حائز شرایط می‌توانند داستان موفقیت خود را به دو شیوه در این کتاب بیان کنند:

  1. داستان موفقیت یا Success Story:
  • داستان موفقیت در ۲۰۰۰ کلمه روایت می‌شود.
  • روایت داستان توسط یک استاد دانشگاه که از طرف موسسه معنا معرفی و مورد تایید هیات مشاوران Kotler Impact است نوشته خواهد شد.
  1. نکته‌ی برجسته یا Highlight:
  • نکته‌ی برجسته در ۳۰۰ کلمه روایت می‌شود.
  • روایت این نکته توسط یک استاد دانشگاه که از طرف موسسه معنا معرفی و مورد تایید هیات مشاوران مشاوران کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) است نوشته خواهد شد.

در هر دو شیوه، شرکت‌ها پس از ارزیابی اولیه‌ی هیات مشاوران کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) می‌توانند جهت ورود به کتاب اقدام نمایند.

شرکت‌ها در صورت دارا بودن معیارهای اولیه کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) می‌توانند برای آگاهی از ۳۲ موضوع منتخب کاتلر و انتخاب موضوع کیس خود با موسسه معنا تماس بگیرند/ یا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنند.

چگونه شرکت شما هم می‌تواند در کتاب کاتلر معرفی شود‌؟

حدود ۱۰۰ شرکت از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ شرکت ایرانی، در صورت دارا بودن شرایط زیر می‌توانند برای حضور در کتاب اصول بازاریابی مدرن اقدام کنند:

  • بخشی از درآمد شرکت حاصل از ابتکار عمل و نوآوری باشد.
  • در تسهیل کسب‌وکارها مشارکت کرده باشد.
  • برای توسعۀ پایدار و ایجاد شغل تلاش کرده باشد.
  • در انجام مسئولیت اجتماعی خود کوشا باشد.
  • برای مشتریان و کارمندان خود ارزش‌آفرینی کرده باشد.
  • دوست‌دار محیط زیست باشد.

اجلاس جهانی بازاریابی

WMS رویدادی است که هر سال با محوریت موضوع بازاریابی در سراسر جهان برگزار می‌شود. امسال به دلیل پاندمی کرونا WMS به صورت آنلاین برگزار شد و به همین دلیل eWMS نام گرفت. در این اجلاس بیش از ۸۰ سخنران از سراسر جهان شامل رهبران و مدیران جهانی در زمینه کسب‌وکار، بازاریابی، برندسازی و سایر تخصص‌های مرتبط درباره فلسفۀ بازاریابی و نوآوری، به صورت آنلاین سخنرانی کردند.

همکاری موسسه معنا و کاتلر ایمپکت

موسسه معنا به عنوان نمایندۀ این رویداد در ایران، توانست فرصت حضور در اجلاس جهانی بازاریابی را برای ایرانیان فراهم آورد. همچنین موفق شد دکتر احمد روستا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی را به لیست سخنرانان توانمند رویداد اضافه کند.
امسال شرکت‌کنندگانی از صد و پنجاه شرکت ایرانی در اجلاس جهانی بازاریابی حضور داشتند.

هنوز تردید دارید؟ پرسش و پاسخ‌های زیر را مرور کنید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

اگر شرکت شما ویژگی‌های حضور در کتاب کاتلر را دارد؟ اطلاعات تماس‌تان را برای ما بفرستید