اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2020

درباره رویداد

اجلاس جهانی بازاریابی (World Marketing Summit) چیست؟

فیلیپ کاتلر در سال ۲۰۱۰، اجلاس جهانی بازاریابی (WMS) را با هدف ایجاد جهانی بهتر از طریق بازاریابی تأسیس کرد. هدف این موسسه گسترش و توسعه فرهنگ بازاریابی نوآورانه در جهان است.

از طریق بازاریابی جهانی بهتر ایجاد کنید.

به تعبیر کاتلر، بازاریابی «یک فرایند اجتماعی است؛ شرکت‌ها دائما در حال تغییرند، بنابراین بازاریابی هم باید مداوما تغییر کند تا به طور مؤثر تغییرات اجتماعی را تفسیر کند.»

«آینده پیش روی ما نیست. بلکه قبلاً اتفاق افتاده است.»

امروزه اجلاس جهانی بازاریابی WMS یک بستر جهانی همکاری آزاد برای «ایجاد جهانی بهتر از طریق بازاریابی» است.

اهداف:

  • گردهم آوردن افرادی همفکر از بین رهبران فکری جهان، سیاست‌گذاران، مدیران عامل‌ و شهروندان
  • کاوش، تجربه، تمرین و تبادل طرز فکر درست، اکوسیستم درست، استراتژی‌های درست و مدل‌های عملیاتی درست
  • خلق جهانی بهتر با امید، شادی و هماهنگی
  • واکنشی مناسب از طریق ثروت اقتصادی منسجم، رفاه اجتماعی، محیط مطلوب و درایت انسانی
-

برخی از سخنرانان اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰

اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ (electronic World Marketing Summit (eWMS
اتفاق بزرگ توسط کاتلر و شرکا
با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط سخت و بلاتکلیفی برای همه صنایع و مشاغل ایجاد شده است. در این زمان، فعالان حوزه کسب‌وکار بسیار مشتاقند که درباره‌ی ایده‌های جدید و نوآورانه بشنوند و فکر کنند.
 
چالش‌ها و مشکلات جدید نیاز به راه‌حل‌های جدید دارد!
 
در پایان ده سال فعالیت موفقیت‌آمیز، مفتخریم که اجلاس جهانی بازاریابی «eWMS» را معرفی کنیم.
اجلاس جهانی بازاریابی eWMS در حقیقت نسخه الکترونیکی WMS است که از طریق آن در دو روز متوالی گردهمایی آنلاین خود را برگزار خواهیم کرد. در این گردهمایی که به مدت ۴۸ ساعت و در تاریخ ۶ و۷ نوامبر سال ۲۰۲۰ (۱۶ و ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد، از بیش از ۸۰ سخنران مطرح از سراسر دنیا دعوت به عمل آمده است.
این برنامه مورد توجه و مناسب میلیون‌ها نفر از فعالان اقتصادی و بازاریابی، مدیران، متخصصان و رهبران خواهد بود.
اجلاس جهانی بازاریابی eWMS با این هدف طراحی شده است تا بتواند پاسخ‌ها و راه‌کارهای مناسب و مفیدی را برای ایجاد جهانی بهتر، سودآورتر و پایدار در روزهای بحرانی ارائه دهد.
 
چرا به eWMS بپیوندیم؟
شرکت‌کنندگان اجلاس جهانی بازاریابی eWMS امکان منحصربه‌فردی برای شنیدن از ۸۰ تن از رهبران و سخنرانان شناخته‌شده‌ی جهان در حوزه‌ی تجارت، بازاریابی، رسانه‌های دیجیتالی و اجتماعی، برندسازی و سایر موضوعات مرتبط را خواهند داشت.
برخی از موضوعاتی که در این سخنرانی خواهید شنید عبارتند از:
توسعه محصول جدید
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی B2B
کارآفرینی اجتماعی
خلق ارزش
فروش و بازاریابی در استارتاپ‌ها
تحول دیجیتال
خرده فروشی الکترونیک
بازاریابی کالاهای لوکس
مدیریت داده
رهبری در عدم قطعیت
تغییرات عمده در رفتار مشتری در دوره‌ی پساکرونا
بهترین فرصت‌ها در دوره‌ی پساکرونا
قوانین جدید، سیاست‌های عمومی و مقررات جدیدی که احتمالاً اتفاق خواهد افتاد
نقش فزاینده فعالیت برند تجاری و کارآفرینی اجتماعی
همچنین انتخاب طرز فکر مناسب شرایط خودتان
و چه استراتژی و سیاست‌گذاری کاربردی و عملی، در این دوران چالش‌برانگیز، به شما در مدیریت کسب‌و‌کارتان کمک خواهد کرد؟
 
مخاطبان eWMS چه کسانی هستند؟
متخصصان بخش خصوصی، دولتی و غیرانتفاعی از جمله کسانی هستند که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. ما به رهبران مشاغل، کارآفرینان، فعالان اجتماعی، معلمان، کارکنان بهداشت، خرده‌فروشان، مهندسان، پزشکان، وکلا، کارمندان اجتماعی و دانشجویان نیز خوش‌آمد می‌گوییم و از حضور تمامی این افراد در این رویداد و جنبش جهانی استقبال می‌کنیم. همچنین از حضور همه‌ی علاقه‌مندان به خلق اقتصاد جهانی پایدار در زمان‌های حساس و پسابحرانی، استقبال می‌شود.
 
ثبت نام:

جهت ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی بسته مناسب خود را انتخاب نمایید.

بسته Smart (مختص دانشجویان) – هزینه ثبت‌نام ۵۰ دلار

  • دسترسی کامل به اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2020 (هر دو روز)
  • گواهی حضور  الکترونیکی
  • یک امتیاز آموزش بین‌المللی*
  • دسترسی یک هفته‌­ای به تمام ویدیوهای سخنرانان

بسته عادی – هزینه ثبت‌نام ۸۰ دلار

  • دسترسی کامل به اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2020 (هر دو روز)
  • گواهی حضور الکترونیکی
  • یک امتیاز آموزش بین‌المللی
  • دسترسی دو هفته‌ای به تمام ویدیوهای سخنرانان

بسته CIP – هزینه ثبت‌نام ۱۰۰ دلار

  • دسترسی کامل به اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2020 (هر دو روز)
  • گواهی حضور الکترونیکی
  • یک امتیاز آموزش بین المللی
  • دسترسی یک ماهه به تمام ویدیوهای سخنرانان

بسته VIP – هزینه ثبت‌نام ۲۰۰ دلار

  • دسترسی کامل به اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2020 (هر دو روز)
  • گواهی حضور الکترونیکی
  • یک امتیاز آموزش بین‌المللی
  • دسترسی یک ماهه به تمام ویدیوهای سخنرانان
  • دسترسی به مسترکلاس**
  • گواهی حضور الکترونیکی در Kotler Masterclass­
  • هدیه ویژه: «کتاب بیگ بنگ» (۲۰۲۰)
همکار برگزارکننده در ایران، افغانستان و تاجیکستان
سوالات متداول

Founded by Prof. Philip Kotler in 2010, the World Marketing Summit has been bringing together leaders around the world yearly to initiate global movements through marketing strategies that inspire change in human behavior, leading to a positive impact on society. ​

This year, it is moving to a digital platform as E World Marketing Summit (eWMS) 2020, leading everyone to innovate and stay connected in these changing times

You need to read and choose one of registration package from …… and finalize your registration process. As the summit would be online you will receive the process to access the eWMS 2020 by September 30th

When the live summit finished you will have an access to all speaker’s video based on the package you choose

The summits official language is English and for the non-English speaker the English subtitle would be available

The “VIP ticket”, the on line on demand access to an exclusive masterclass is included: a seven lesson exclusive course where the most influential masters in the world will share their vision stories, skills, shortcuts, failure and success. Masterclass would be on Leadership, Sociopreneurship, Artificial Intelligence, Marketech, Sustainable & H2H Marketing, Digital Marketing, Robotics Process Automation, Social Media Marketing

گالری
ویدیو‌ها
اخبار

اجلاس جهانی بازاریابی “eWMS 2020” به رهبری پروفسور فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین جهان، در تاریخ ۱۶-۱۸ آبان ماه جاری، با موضوع محوری “ایده‌هایی در زمانه بحران” و با حضور بیش از ۱۰۰ کشور جهان، به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

موسسه توسعه مدیریت و فن معنا، به عنوان همکار برگزارکننده این رویداد با رایزنی‌های صورت داده این امکان
را فراهم آورد که از ایران نیز یک سخنران وارد اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ شود.

مفتخریم اعلام کنیم پروفسور احمد روستا –عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی- به نمایندگی از ایران و کشورهای فارسی زبان در جمع بیش از ۸۰ تن از سخنرانان برجسته بین‌المللی از شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس کسب‌وکار معتبر سراسر جهان در “اجلاس جهانی بازاریابی” سخنرانی خواهند کرد.

موضوع سخنرانی دکتر روستا در اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰، «بازاریابی در شرایط دشوار» خواهد بود.

شرکت یکتانت -بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین- به عنوان حامی رسانه‌ای معنا به اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ پیوست. 

 با توجه به اینکه رویکرد شرکت یکتانت همواره ارتقای دانش و تجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ در جامه کسب‌وکارهای ایرانی است بر این باور است که این رویداد فرصتی کم‌نظیر برای شنیدن از بیش از ۸۰ نفر از تاثیرگذاران دنیای بازاریابی مدرن را برای ایرانیان فراهم کرده است

لذا یکتانت به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد در تلاش است تا این رویداد برجسته بین‌المللی را به شبکه مشتریان خود و کلیه علاقه‌مندان این حوزه اطلاع‌رسانی نماید

اگرچه امروزه، لزوم توجه و تمرکز بر حوزه بازاریابی بر هیچ‌یک از رهبران و صاحبان کسب‌وکارها چه کوچک چه بزرگ پوشیده نیست اما پاندمی کرونا چالش‌های جدیدی را پیش‌روی کسب‌وکارها قرار داده است، که برای رسیدن به راه‌حل‌های پایدار، نوآوری و ایده‌پردازی برای دنیای پساکرونا ضروری به‌نظر می‌رسد. 

اجلاس جهانی بازاریابی در سال ۲۰۲۰ با حضور بیش از ۸۰ نفر از معلمان برجسته دانشگاهی و رهبران دنیای کسب‌وکار برگزار با محوریت ایده‌هایی برای زمانه بحران برگزار خواهد شد تا در مورد راه‌حل‌هایی موثر و پایدار برای بزرگ‌ترین چالش بشر امروزی، با مخاطبان خود صحبت کند.

با حمایت صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری از این اجلاس، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از کمک هزینه ۷۰ درصدی درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام در این اجلاس استفاده نمایند.

دبیرخانه رویداد

آدرس: تهران، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، کوچه شیرین، پلاک ۲۲، واحد ۳  تلفن: ۸۸۹۳۵۴۸۶-۰۲۱ آدرس الکترونیک: events@imtd.ir

جهت سهولت از طریق تلگرام نیز می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید:

manaimtd@

#اجلاس_جهانی_بازاریابی #joinewms

سلب مسئولیت
تنها نماینده و مرجع رسمی فروش بلیط‌های اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ World Marketing Summit (eWMS) موسسه معنا می‌باشد.
لذا بدین‌وسیله اعلام می‌دارد کلیه سایت‌ها و شبکه‌هایی که اقدام به فروش بلیط اجلاس جهانی بازاریابی نموده‌اند مورد تایید نماینده رسمی گروه کاتلر –موسسه معنا – در ایران نمی‌باشد و این موسسه مسئولیتی در قبال پاسخگویی به هر گونه ادعایی مبنی بر خرید بلیط از سایت‌های دیگر به جز وب سایت ewms.imtd.ir نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *