اجلاس جهانی بازاریابی eWMS 2021

دسترسی سریع
درباره رویداد

موضوع اجلاس جهانی بازاریابی الکترونیک ۲۰۲۱: «سلام فردا، ساختن دوران پیش‌رو»

اجلاس جهانی بازاریابی (eWMS) چیست؟
 eWMS شاخه‌ آنلاین WMS اجلاس جهانی بازاریابی است که در سال ۲۰۱۰ توسط استاد بزرگ بازاریابی و بنیانگذار WMS، پروفسور فیلیپ کاتلر با ماموریت «ایجاد جهانی بهتر از طریق آموزش و بازاریابی» تاسیس شد.

مأموریت eWMS: «ایجاد جهانی بهتر، سودمندتر و پایدارتر از طریق آموزش و بازاریابی استراتژیک در زمانه بحران»

در سال ۲۰۲۰ همه صنایع و مشاغل به خاطر شیوع کووید ۱۹ در دوران نامعلوم و سختی قرار داشتند. دوران نابه‌سامانی همیشه مشاغل جدید و فرصت‌های خلاقانه جدیدی را به‌وجود می‌آورد و لازم است مشاغل پیشاپیش به این فکر باشند که چگونه استراتژی‌های بازاریابی جدید، محصولات نو و مشارکت‌هایی تازه و محکم ایجاد کنند.
صاحبان کسب‌و‌کارها همیشه خواهان شنیدن ایده‌های جدید و تأمل‌برانگیز درباره ارتقا کسب‌و‌کارشان هستند.

هدف از تشکیل اجلاس جهانی بازاریابی چیست؟
از این رو، اجلاس جهانی بازاریابی (WMS) در سال ۲۰۲۱ برآن شده است تا نگرانی‌های مشاغل در سراسر جهان را در قالب یک ابتکار آنلاین، به نام eWMS برطرف کند. انتظار می‌رود سال ۲۰۲۱ برای اکثریت مردم سال بهتری در مقایسه با ۲۰۲۰ باشد و دولتمردان و سیاستمداران مسئولیت بیشتری را در تحریک رشد اقتصادی برعهده بگیرند.
اما با وجود ضرر اقتصادی، بیماری، مرگ و عدم قطعیت، چگونه می‌توانیم بعد از همه این‌ها به سادگی به «زندگی نرمال برگردیم»؟ خیلی زود است که بخواهیم فکر کنیم می‌توانیم به‌راحتی و به‌سرعت این موضوع را نادیده بگیریم و بدون تغییر ظاهر شویم. همانطور که دوران رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم افکار و روان پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما را تغییر داد، کرونا نیز در این دوران، ما و نسل آتی را دستخوش تغییر خواهد کرد.
اگرچه بیماری کرونا بیش از ۱۵۰ میلیون نفر را در سراسر دنیا در منجلاب فقر انداخته، سیاست‌مداران، ایده‌پردازان شرکت‌ها و بازاریابان در حال گذر از چالشی هستند تا بتوانند از این بیماری همه‌گیر پیشی بگیرند، زیرا اولویت‌شان فکر کردن درباره خلق محصولاتی نو، شرکایی جدید و استراتژی‌های بازاریابی تازه‌ای برای شرایط عادی پیش رو است.

محورهای اجلاس

موضوعات اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱:

  • نوآوری
  • اقتصاد GIG
  • بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی B2B
  • رهبری در عدم قطعیت
  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی
  • اختلالات در فروش
  • کارآفرینی اجتماعی
  • تجارت الکترونیک
  • مدیریت داده‌ها
  • بازاریابی خدمات
  • خرده‌فروشی مشاغل کوچک
  • بازاریابی کالاهای لوکس
  • بازاریابی فناوری پیشرفته
  • ارزش آفرینی
  • فین‌تک (فناوری مالی) هوش مصنوعی
  • تسهیل در جمع‌آوری کمک‌های مالی استارتاپی
  • بلاک‌چین
  • مارکتک
  • کارآفرینی
  • مدیریت تکنولوژی
  • بازاریابی استارتاپ‌ها
  • بازاریابی اجتماعی
  • بازاریابی بهداشت و درمان
  • بازی‌های مجازی
  • ارز دیجیتال
  • بازاریابی مفهومی
  • اینترنت اشیا
  • بازاریابی توسعه محصولات جدید
  • قیمت‌گذاری
  • تبلیغات
  • بازاریابی کالا با هدف
  • خرده‌فروشی الکترونیک
  • تحول دیجیتال

برخی از آموزه‌های قابل یادگیری از اجلاس:

  • متخصصین از رهبران شرکت‌ها و سیاستمداران ممتاز از جمله پدر بازاریابی مدرن و همکارانش یاد خواهند گرفت تا چگونه در زمانهای نامعلوم و هرج و مرج بهترین تصمیمات ممکن را برای افراد، جوامع، مشاغل و محیط‌های دانشگاهی بگیرند.
  • شرکت‌کنندگان می‌آموزند نرمال‌های جدید بعدی در دوران پساکرونا چه خواهند بود.
  • شرکت‌کنندگان فراخواهند گرفت که خوب عمل کردن چه نقش مهمی در ساختن کسب‌وکارها در زمان بحران ایفا کند.
  • شرکت‌کنندگان با تجارت الکترونیک آشنا شده و با الزامات تازه دنیای دیجیتال در زمان بحران وفق می‌یابند.
  • شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چطور در زمان عدم قطعیت به طور موثری رهبری کنند.
  • شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه از طریق نوآوری و بازاریابی در مواقع بحرانی برنده شوند.
  • شرکت‌کنندگان نحوه مذاکره و برگزاری جلسات آنلاین در مواقع بحران را فراخواهند گرفت.
  • شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چگونه از طریق اعتمادسازی، اعتماد به‌نفس کسب کنند.
  • شرکت‌کنندگان فرا می‌گیرند تغییرات رفتار مصرف‌کننده را در زمان عدم قطعیت مشاهده کنند.
  • شرکت کنندگان یاد می‌گیرند چگونه در شرایط نامعلوم تامین مالی کنند.
  • استارتاپ‌ها (شرکت‌های نوپا) می‌آموزند چگونه شرایط نامعلوم بازاریابی و فروش را انجام دهند.
  • شرکت‌های کوچک و متوسط یاد خواهند گرفت که چگونه دیجیتالی شدن می‌تواند کسب‌وکارشان را متحول کند.

تکنیک‌های مورد بحث:

  • استراتژی همه جانبه
  • ترسیم مسیر سفر مشتری
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تحول دیجیتال
  • فروش دیجیتال
  • بازاریابی اینفلوئنسری
  • مدیریت داده‌های مشتری
  • فناوری‌های جدید بازاریابی
  • مدیریت و تولید محتوا
  • روابط عمومی
  • پیروزی از طریق نوآوری
  • ارزش‌آفرینی
  • تقسیم‌بندی بازار
  • هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی
  • توسعه محصول جدید
  • قیمت‌گذاری
  • تبلیغات
سخنرانان اجلاس جهانی ۲۰۲۱

امسال نیز دوباره بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته از سیاست‌مداران، دانشگاهیان و رهبران کسب‌وکارها را دعوت کرده‌ایم تا نظراتشان را در مورد دنیای تجارت پساکرونا با ما به اشتراک بگذارند.

PROF. PHILIP KOTLER
PROF. DAVID AAKER
SADIA KIBRIA
قبل
بعدی
MAURO PORCINI
KOZO TAKAOKA
MR. TATSUHIKO FUKATANI
قبل
بعدی
DR. MAHMOOD MOHAMMADIAN
PROF. LUIZ MOUTINHO
Marc Oliver Opresnik
قبل
بعدی
DR. SHAHIN FATEMI
PROF. HIROTAKA TAKEUCHI
PROF. HENRY MINTZBERG
قبل
بعدی
ثبت‌نام

چرا شرکت کنیم؟
تا در زمانه بحران، از فیلیپ کاتلر و بیش از ۱۰۰ مدرس جهانی دیگر ایده‌ و الهام بگیرید.
در مورد تغییرات عمده در رفتار مشتری در دوران پساکرونا بشنوید.
در مورد قوانین جدید، سیاست‌های عمومی و مقررات که به احتمال زیاد اتفاق می‌افتند بشنوید.
از نقش رو به رشد فعالیت‌های برندینگ و کارآفرینی اجتماعی بشنوید.
بشنوید که چه طرز فکری را باید اتخاذ کنید؟
چه تغییراتی باید ایجاد کنید؟
چه استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را می‌توانید به کار بگیرید تا شرکتتان را در این ایام چالش‌برانگیز به موفقیت هدایت کنید.

چه کسانی شرکت کنند؟
متخصصان بخش خصوصی، دولتی و غیرانتفاعی از جمله کسانی هستند که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.
ما به رهبران کسب‌وکارها، کارآفرینان، فعالان اجتماعی، معلمان، کارکنان بهداشت، خرده‌فروشان، مهندسان، پزشکان، وکلا، کارمندان و دانشجویان نیز خوش‌آمد می‌گوییم و از حضور تمامی این افراد در این رویداد و جنبش جهانی استقبال می‌کنیم. همچنین از حضور همه‌ علاقه‌مندان به خلق اقتصاد جهانی پایدار در زمان‌های حساس و پسابحرانی، استقبال می‌کنیم.

زمان این رویداد جهانی آنلاین:
این رویداد ۴۸ ساعته از ساعت ۰۰:۰۱ صبح ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به وقت گرینویچ (۳:۳۱ صبح ۱۵ آبان به وقت ایران) آغاز خواهد شد و در ساعت ۱۱:۵۹ بعدازظهر روز ۷ نوامبر ۲۰۲۱ به وقت گرینویچ (۳:۲۹ صبح ۱۷ آبان به وقت ایران) به پایان می‌رسد.
این رویداد از آوکلند شروع کرده و در لس‌آنجلس جمع‌بندی می‌شود و همایش از سراسر دنیا دیده خواهد شد.

«تنها یک رویداد، اما بهترین جهان»

جهت ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی بسته مناسب خود را با توجه به تخفیفات و شرایط زیر انتخاب نمایید:

بلیط CIP : ( مبلغ ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان)

  • دسترسی زنده به بیش از یکصد سخنرانی از یکصد تن از رهبران فکری و اجرایی کسب‌وکار و بازاریابی جهان (۶ و ۷ نوامبر/۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان)
  • گواهینامه شرکت در اجلاس از سوی فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین
  • دسترسی LOD (ضبط شده به صورت استریمینگ با قابلیت انتخاب سخنرانی دلخواه) به محتوای سخنرانی‌ها به مدت یک ماه
  • ترجمه فارسی
  • عضویت انفرادی به مدت یک سال در Kotler Impact Communit

تخفیفات زمانبندی :

  • ثبت‌نام زودهنگام: %۱۵ تخفیف ثبت‌نام CIP تا تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
  • ثبت‌نام به‌هنگام:   %۱۰ تخفیف ثبت‌نام CIP تا تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
  • ثبت‌نام دیرهنگام:  %۵ تخفیف ثبت‌نام CIP تا تاریخ ۸ آبان۱۴۰۰

شرایط ویژه:

  • ۵۰% تخفیف ثبت‌نام CIP دانشجویان مقاطع رسمی دانشگاه‎ها
  • ۲۰% تخفیف در کلیه دوره‌های آموزشی و رویدادهای سال آتی کاتلرایمپکت برای همه شرکت‌کنندگان

بلیط CIP

با ۱۵% تخفیف ثبت‌نام زودهنگام
۳۰۰۰۰۰۰
۲،۵۵۰،۰۰۰ تومان
  • دسترسی زنده به بیش از یکصد سخنرانی از یکصد تن از رهبران فکری و اجرایی کسب‌وکار و بازاریابی جهان (۶ و ۷ نوامبر/۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان)
  • گواهینامه شرکت در اجلاس از سوی فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین
  • دسترسی LOD (ضبط شده به صورت استریمینگ با قابلیت انتخاب سخنرانی دلخواه) به محتوای سخنرانی‌ها به مدت یک ماه
  • ترجمه فارسی
  • عضویت انفرادی به مدت یک سال در Kotler Impact Community
۱۵% تخفیف

خدمات VIP

پس از اجلاس
تومان ۲،۰۰۰،۰۰۰
  • امکان حضور در گردهم‌آیی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس
  • دریافت نسخه چاپی باکیفیت Kotler Big Bang 2021 (سخنرانی‌های پیاده شده)
  • دریافت نسخه چاپی کتاب ایران «بایسته‌های بازاریابی امروز»، معتبرترین کتاب بازاریابی جهان (پس از انتشار)
علاوه بر بلیط CIP
اطلاعات بیشتر

اولین اجلاس خارق‌العاده جهانی بازاریابی به صورت الکترونیک eWMS در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، که ایده‌ها و مشاهداتی از ۸۸ رهبر و استاد برتر دنیا در آن مطرح شد و پیام آن اجلاس به بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر دنیا رسید و در ایران نیز با تلاش تنها همکار رسمی گروه کاتلر «موسسه معنا» مخاطبان ایرانی توانستند از این اجلاس بهره‌مند شوند.
جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰ کلیک کنید.
فصل بعدی این اجلاس بازاریابی جهانی الکترونیک در ششم و هفتم نوامبر ۲۰۲۱ به شکل گردهمایی مجازی از سراسر دنیا قابل دسترسی خواهد بود.

سلب مسئولیت

تنها همکار رسمی کاتلر و گروهش و مرجع رسمی فروش بلیط‌های اجلاس جهانی بازاریابی(eWMS) موسسه معنا می‌باشد.
لذا بدین‌وسیله اعلام می‌دارد کلیه سایت‌ها و شبکه‌هایی که اقدام به فروش بلیط اجلاس جهانی بازاریابی نموده‌اند مورد تایید همکار رسمی گروه کاتلر –موسسه معنا– در ایران نمی‌باشد و این موسسه مسئولیتی در قبال پاسخگویی به هر گونه ادعایی مبنی بر خرید بلیط از سایت‌های دیگر به جز این وب سایت را نخواهد داشت.