دوره بازاریابی با رویکرد جذب مشتری و تعامل با مشتریان

سرفصل‌های دوره:

  • آشنایی با کلید واژه های اصلی در بازاریابی(نیاز، خواسته، تقاضا، بازار، مشتری و …)
  • وظایف بازاریابی در سازمان و تشریح و تعریف فرآیند بازاریابی استراتژیک
  • تشریح جایگاه مشتری و فرایند ارتباط با مشتریان در برنامه بازاریابی مدرن
  • تشریح تفاوت بین استراتژی، تاکتیک، سیاست و هدف در بازاریابی
  • تقسیم بندی بازار و نقش آن در موفقیت اهداف بازاریابی
  • آشنایی با فرایند تحلیل های محیطی و تحقیقات بازاریابی
  • آشنایی با مفاهیم رفتار مصرف کننده و شناخت نقاط کلیدی جذب مشتریان
  • آشنایی با فرایند تجربه مشتری
  • تشریح کاربردی آمیخته بازاریابی مبتنی بر مثال ها و ونمونه های مورد استفاده برای سازمان تحت آموزش
  • آشنایی و اجرای مفهوم S.T.P
  • ویژگی های روانشناختی و مفاهیم کلیدی شخصیتی بازاریابان و خصوصیات فروشندگان حرفه ای
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند
  • مدیریت تیم بازاریابی و فروش
  • آشنایی با مفهوم ممیزی بازاریابی
  • آشنایی با ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری داده ها و اطلاعات بازاریابی
  • شناسایی نقاط قوت، ضعف،فرصت ها و تهدیدهای پیش رو و …

دوره بازاریابی با رویکرد جذب مشتری و تعامل با مشتریان

شرکت بهریز پمپ سامان

جناب آقای محسن رحیم زاده

زمان: 10 ، 11 ، 13 و 14 بهمن ماه 97

مسوول آموزش : سرکار خانم توکلی

021-88945100 داخلی 12

ارتباط با دپارتمان

آدرس و تلفن دپارتمان

آدرس تهران، خ سمیه، خ پورموسی، ک شیرین، پ 22 واحد 3 تلفن 021-88945100 ایمیل info@imtd.ir

شبکه‌های اجتماعی دپارتمان

خبرنامه دپارتمان

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.