سلسله سمینارهای بازاریابی دیجیتال:

بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی ویژه مدیران و صاحبان کسب و کار

امروزه سازمان‌ها و شرکت‌های بسیاری به فعالیت در شبکه‌‎های اجتماعی روی آورده‌اند شاید بتوان یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع را حضور گسترده افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی دانست. آخرین آمارها نشان می‌دهند بیش از 3 میلیارد نفر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و این فرصت نشان می‌دهد تمام سازمان‌ها باید برای فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی مناسب و هدفمندی داشته باشند.
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال است که مبتنی بر محتوا شکل می‌گیرد و فعالین این حوزه با توجه به شناخت مخاطب شبکه‌های اجتماعی هر کسب و کار و تولید محتوای مناسب به بازاریابی محصول و یا سرویس خود در این شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند.
در این سمینار، استراتژی تولید محتوا و مخاطب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی از مباحث اصلی خواهد بود، با توجه به مخاطبان دوره که مدیران و صاحبان کسب‌وکارها هستند ابتدا به بررسی دلایل حضور شرکت‌ها و سازمان‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی که باید حتما مخاطبان را در آن مورد هدف قرار دهند خواهیم پرداخت و پس از درک اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با شاخصه‌های مهم آنها، شرکت‌کنندگان متناسب با هر یک از پلتفرم های اصلی می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی اثربخشی را به انجام برسانند.
  • جایگاه و اهمیت شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی
  • مخاطب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی
  • اصول تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • معرفی شاخصه‌های اندازه‌گیری شبکه‌های اجتماعی
  • ارزیابی اثربخشی عملکرد شبکه‌های اجتماعی در دستیابی به اهداف بازاریابی
  • مدیران کسب وکارها
  • مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی
  • دانش‌پذیران و دانش آموختگان MBA
  • کارآفرینان
تلفن تماس:
021-88935486
ایمیل:
events@imtd.ir
کانال تلگرام:
@dbamba
ارتباط با ادمین (از طریق اکانت تلگرام):
@ManaEvents

شرایط برگزاری
زمان برگزاری: جمعه 9 آذر 1397
ساعت برگزاری: 9:30 الی 13:30
محل برگزاری: دانشگاه شهید بهشتی

 

ثبت‌نام در سمینار
هزینه حضور در سمینار: 180.000 تومان
ثبت‌نام با تخفیف:
بلیت عادی: 10٪ تخفیف
دانش‌پذیران و دانش‌آموختگان دوره‌های بلندمدت معنا: 25٪ تخفیف
گروهی (5 نفر به بالا): 15٪ تخفیف
شرکت‌کنندگان سلسله سمینار بازاریابی دیجیتال برای مدیران: 15٪ تخفیف
توجه:
تخفیف‌های فوق تا سه شنبه 6 آذر برقرار می‌باشد.

 

متقاضیان گرامی به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88935486 تماس حاصل نمایید و یا از طریق تلگرام با این ID در تماس باشید:
@ManaEvents

خرید بلیط از سایت معنا

مدرس سمینار

علیرضا صفری
(مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ)
علیرضا صفری دانش آموخته رشته تجارت الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد است.
«مدیردیجیتال» و «مدیرسوشال» 2 نمونه از سایت‌های تخصصی در حوزه دیجیتال هستند که مدیر و موسس آنها علیرضا صفری می‌باشد.
او سابقا مدیریت دپارتمان دیجیتال آژانس تبلیغات «لیمیت لاینز» را بر عهده داشته و در حوزه دیجیتال با شرکت‌های «هنکل»، «ال‌جی»، «لنوو»، «لورآل»، «بانک‌آینده» همکاری کرده است.
علیرضا همچنین تجربه همکاری با استارت‌آپ‌های موفقی همچون «علی بابا» و «اخبار رسمی» را نیز در رزومه خود دارد.
از دیگر فعالیت‌های وی تهیه‌کنندگی اولین برنامه اینترنتی تخصصی «دیجیتال مارکتینگ» می‌باشد.
او همچنین تجارب کاری و حرفه‌ای خود را در قالب مباحث «دیجیتال مارکتینگ» و «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» در محیط‌های دانشگاهی و آموزشی برای علاقمندان تدریس کرده است و به اشتراک می‌گذارد.

ما را در شبکه‌‌های اجتماعی دنبال کنید
دبیرخانه سمینار

تلفن: 88935486-021

آدرس محل برگزاری سمینار

دانشگاه شهید بهشتی

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *