همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال

 دانشگاه شهید بهشتی

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۹۸

ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

درباره همايش

فرصتی برای همگام‌شدن با تغییرات دنیای بازاریابی در عصر دیجیتال

با پیشروی انقلاب صنعتی چهارم و ورود به عصر دیجیتال، همه حوزه‌های اجرایی، علمی و فناوری تحت‌تاثیر این تحولات عظیم قرار‌گرفته‌اند. حوزه بازاریابی نیز از این امر مستثنی نیست. شدت تحولات در حوزه بازاریابی به‌قدری است که نیاز است مدیران کسب‌و‌کارها، مدیران و کارشناسان تصمیم‌گیر در حوزه بازاریابی، تبلیغات و فروش، توجه ویژه و به‌هنگامی به این تحولات داشته باشند.

«موسسه توسعه مدیریت و فن معنا» پس از برگزاری موفق پنج همایش ملی و بین‌المللی و ده‌ها دوره، کارگاه و سمینار تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آشناسازی و به‌روزرسانی دانش فعالان اقتصادی و مدیران ارشد سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت حرفه‌ای، اقدام به برپایی «همایش ملی بازاریابی در عصـر دیجیتال» کرده است که به مدت یک روز کامل در تاریخ پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۹۸ با همکاری و در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهدشد.

در این همایش موضوعات نسبتا جامعی درباره تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، نسبت روش‌های متداول و دیجیتال در بازاریابی، آینده بازاریابی ایران و جهان، فرصت‌های بازاریابی در عصر دیجیتال و بیان تجربه‌های ارزنده شرکت‌های موفق ایرانی و جهانی ارائه خواهدشد.

ارکان همايش

اعضای شورای سیاست‌گذاری

سارا شاددل
سارا شاددل هماهنگ‌کننده
مهرنوش اکبری مهر
مهرنوش اکبری مهر عضو شورا
حامد فرخنده
حامد فرخنده عضو شورا
سید حامد وزیری هامانه
سید حامد وزیری هامانه دبیر شورا
امیر شاهرخی
امیر شاهرخی دبیر همایش
دکتر علی منافی
دکتر علی منافی رئیس شورا

اعضای کمیته علمی

دکتر بهداد نامور یکتا
دکتر بهداد نامور یکتا
دکتر نوید ملایی
دکتر نوید ملایی
دکتر نادر غریب نواز
دکتر نادر غریب نواز مدرس دانشگاه
دکتر حمیدرضا جعفری
دکتر حمیدرضا جعفری دبیر کمیته علمی

 سخنرانان و اعضای پنل

دکتر مرتضی بهنام
دکتر مرتضی بهنام عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران
دکتر جواد حکیم زاده
دکتر جواد حکیم زاده عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی و مشاور ارشد بازاریابی
دکتر بهداد نامور یکتا
دکتر بهداد نامور یکتا مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی
دکتر نوید ملایی
دکتر نوید ملایی مشاور مدیریت و مدرس مدیریت بازاریابی، تبلیغات و برند
دکتر حمیدرضا جعفری
دکتر حمیدرضا جعفری مشاور کسب‌و‌کار و بازاریابی در صنایع دارویی
دکتر سید فرشاد فاطمی اردستانی
دکتر سید فرشاد فاطمی اردستانی استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف
مهندس پیمان فخاریان
مهندس پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت
مهندس ایمان رحمتی زاده
مهندس ایمان رحمتی زاده Senior Manager at Quantcast

کنداکتور همایش

ردیف عنوان سخنران زمان
۱ آغاز «منحنی دوم» بازاریابی: چقدر به پایان عمر روش‌های فعلی نزدیکیم؟
۲ تحولات مفاهیم بازاریابی: آیا تنها نوک کوه یخ را دیده‌ایم؟
۳ آینده بازاریابی ایران و جهان: به کجا می‌رویم؟
۴ ابزارهای بازاریابی در عصر دیجیتال کدامند؟
۵ فناوری‌های دیجیتال با مشاغل بازاریابی چه خواهد کرد؟
۶ از انقلاب دیجیتال نترسیم: شناخت فرصت‌های بازاریابی در عصر دیجیتال
۷ به همراه پنل: صحنه رویارویی بازاریابی سنتی و دیجیتال (با حضور نمایندگان برجسته هر دو طیف)

برگزارکنندگان همایش

حامیان همایش

همکاری در همایش

می‌خواهم حامی همایش باشم

می‌خواهم در نمایشگاه غرفه داشته باشم

ثبت‌نام در همایش

شرایط ثبت‌نام

قیمت بلیت: ۶۰۰ هزار تومان

بلیت شامل: حضور در همایش، دریافت پکیج پذیرش، گواهینامه، ناهار و پذیرایی‌های میان وعده


ثبت‌نام با تخفیف طلایی – ۲۲ تا ۳۱ تیرماه

  1. بلیت عادی: ۴۲۰٫۰۰۰ تومان
  2. دانش‌پذیران و دانش‌آموختگان دوره‌های بلندمدت معنا: ۲۰۰٫۰۰۰ تومان
  3. دانشجویان دانشگاه‌ها: ۲۵۰٫۰۰۰ تومان
  4. گروهی (۵ نفر و بیشتر): ۳۶۰٫۰۰۰ تومان

ثبت‌نام با تخفیف نقره‌ای – ۱ تا ۱۱ مردادماه

  1. بلیت عادی: ۵۱۰٫۰۰۰ تومان
  2. دانش‌پذیران و دانش‌آموختگان دوره‌های بلندمدت معنا: ۳۰۰٫۰۰۰ تومان
  3. دانشجویان دانشگاه‌ها: ۳۵۰٫۰۰۰ تومان
  4. گروهی (۵ نفر و بیشتر): ۴۲۰٫۰۰۰ تومان

ثبت‌نام با تخفیف برنزی – ۱۲ مردادماه تا روز همایش

  1. بلیت عادی: ۶۰۰٫۰۰۰ تومان
  2. دانش‌پذیران و دانش‌آموختگان دوره‌های بلندمدت معنا: ۴۰۰٫۰۰۰ تومان
  3. دانشجویان دانشگاه‌ها: ۴۵۰٫۰۰۰ تومان
  4. گروهی (۵ نفر و بیشتر): ۵۱۰٫۰۰۰ تومان

نکات مهم

  • دانشجویان دانشگاه‌ها می بایست کارت دانشجویی خود را در روز همایش همراه داشته باشند.
  • به جهت اینکه ممکن است برنامه برخی از افراد شرکت کننده عوض شود و نتوانند در همایش شرکت کنند، موسسه معنا جهت رفاه حال این عزیزان امکان استرداد وجه را میسر نموده است. لذا هرکدام از شرکت کنندگان محترمی که پس از پرداخت وجه قصد انصراف از حضور در همایش را داشتند می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی به دبیرخانه ارسال نمایند.
    در صورت انصراف کتبی تا یک هفته قبل از همایش ۸۰% از وجه پرداختی و تا ۴۸ ساعت قبل از همایش ۵۰% از وجه پرداختی قابل عودت خواهدبود.
    در صورت عدم انصراف در بازه زمانی یاد شده و یا عدم حضور بدون طی شرایط انصراف، هیچ مبلغی قابل عودت نخواهدبود.
  • فرم ثبت‌نام مقابل مطابق با اطلاعات کسی که قصد حضور در همایش را دارد تکمیل گردد، ضمنا گواهینامه براساس اطلاعات درج‌شده در فرم صادر خواهدشد. متقاضیانی که قصد خرید چند بلیت را به‌صورت همزمان دارند، به‌منظور ثبت اطلاعات دیگر شر‌کت‌کنندگان با تلفن دبیرخانه در تماس باشند.

خرید بلیت

متقاضیان گرامی، پیش از خرید بلیت شرایط ثبت‌نام را حتما مطالعه نمایید.

  • قیمت: 0 تومان تعداد/مقدار :
  • قیمت: 180,000 تومان تعداد/مقدار :
  • 0 تومان

 سوالات متداول

آیا امکان پس دادن بلیت و عودت وجه وجود دارد؟

در صورتیکه پس از ثبت نام، امکان شرکت در همایش را نداشتید. هزینه پرداختی شما پس از کسر …. درصد به شما عودت داده خواهد شد. برای این موضوع با مسوول دبیرخانه حتما در تماس باشید.

پرینت بلیت را حتما باید همراه داشته باشیم؟

خیر، ضرورتی ندارد.

ثبت‌نام کننده چه مدارکی باید در هنگام پذیرش ارائه کند؟

کارت شناسایی حتما همراه داشته باشید.

وسایلی نیاز هست در جلسه همایش همراه داشته باشیم؟

در پکیج ویژه شرکت‌کننده وسایل موردنیاز نوشتن شامل دفترچه و خودکار ارائه خواهدشد.

پیش نیاز علمی شرکت در این همایش چیست؟

شرکت‌کنندگانی که با اصول و مبانی بازاریابی آشنا باشند، مطالب را بهتر درک خواهند کرد و بهره بیشتری می برند.

سوالات بیشتری دارم، چگونه می توانید کمکم کنید؟

با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۴۸۶ تماس بگیرید، دبیرخانه همایش آماده پاسخگویی به شما هست.

گالری تصاویر

مصاحبه‌های ویدئویی

اخبار و اطلاعیه‌های همایش را، از طریق کانال تلگرام می‌توانید دنبال کنید.

 محل برگزاری همایش

دانشگاه شهید بهشتی

آدرس: ولنجک، میدان شهریاری

دبیرخانه همایش

آدرس: تهران، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، کوچه شیرین، پلاک ۲۲، واحد ۳

تلفن: ۸۸۹۳۵۴۸۶-۰۲۱

فکس: ۸۹۷۸۷۹۶۹-۰۲۱

آدرس الکترونیک: events@imtd.ir

جهت سهولت از طریق تلگرام نیز می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید: Manaimtd@

#همایش_ملی_بازاریابی_در_عصر_دیجیتال

ما را در شبکه‌‌های اجتماعی دنبال کنید: