باور ما در معنا این است که:
– قبل از کمک به یادگیری دیگران، باید خودمان یادگیرنده باشیم. یادگیری بدون تعامل سالم و سازنده با دنیا و دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی ممکن نیست. به همین منظور حضور فعال در مجامع علمی داخلی و بینالمللی یکی از پایههای تفکر یادگیری در معنا است.
– هر مجموعه فقط میتواند در بازه محدودی از نیازهای مخاطبان خود خدمات بسیار عالی ارائه کند. به همین دلیل تمرکز معنا روی حل مسائل سازمانها است تا ایجاد همه انواع خدمات زیر یک سقف.
برای حل مسائل سازمانها، معنا از خدمات ممتازی که در ایران و یا سایر کشورهای دنیا وجود دارد استفاده میکند. بنابراین مشارکت و همکاری، ستون فقرات تفکر معنا در ارائه خدمات عالی است.
ترجمان ماموریت معنا در دنیای کسبوکار، توسعه و توانمندسازی سازمانها است، سازمانهایی که به زندگی بهتر کمک میکنند. ما در معنا بر این باوریم که کسب و کارهای ایرانی باید توانمند، تاثیرگذار و رقابتپذیر باشند، آن هم در حضور رقبای جهانی.
تلاش معنا در این راه بر حوزههای زیر متمرکز است:
توسعه مدیران و کارکنان:
– توسعه مدلهای شایستگی، سنجش استعدادها، ارزیابی کارکنان و مدیران و تشخیص نیازهای یادگیری
– توسعه و توانمندسازی کارکنان و مدیران با استفاده از روشهای جامع یادگیری (آموزش، یادگیری از مجرای تجربه، مربیگری، شبیهسازی و…)
– ایجاد دسترسی به آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دنیا از طریق انتشار محتوا، مجلات و کتابهای دقیق، بهروز و سودمند
کمک به حل مسائل سازمانها:
– ارائه خدمات تشخیصی، مشورتی و پژوهشی در حوزه مدیریت به سازمانها
– ارائه خدمات پشتیبانی مدیریتی به سازمانها
دوره آموزشی
ساعت آموزش
دانشجو