معرفی کتاب
کتاب «بایستههای بازاریابی امروز» مجموعهای از بهروزترین مفاهیم بایستههای بازاریابی مدرن از کتابهای معتبر «فیلیپ کاتلر» است. به منظور درک صحیح مخاطب ایرانی از مفاهیم بازاریابی و شرایط آن در ایران، گروه نگارش کتاب معنا، تعداد محدودی از کیس استادی، داستان موفقیت و نکته برجسته از برندهای منتخب ایرانی را به این کتاب اضافه میکند. این کتاب به عنوان کتاب مرجع بازاریابی در ایران، در دسترس تمامی استادان، دانشجویان، متخصصان و علاقهمندان بازاریابی در کشور قرار میگیرد.
شبکهسازی و مشارکت
سازمانهایی که مورد مطالعه موردی قرار گرفتهاند، خواه ناخواه توجه متخصصان صنعت، شرکای بالقوه و سرمایهگذاران را بهدلیل تمرکز کیس استادی بر دستاوردها و رویکردهای منحصربهفرد سازمان جلب میکند. همچنین میتواند درهایی به روی فرصتهای شبکهسازی، همکاریها و مشارکتهای استراتژیک باز کند و منجر به موفقیت بیشتر شود.
ارزشهای اجتماعی
کیس استادیها به عنوان یکی از ارزشمندترین منابع یادگیری، مورد استفاده بسیاری از استادان و دانشجویان، متخصصان بازاریابی و مدیران سراسر کشور قرار میگیرند؛ کیسها در توسعه دانش مدیریتی هر کشور تأثیر عمیقی دارند و ارزش اجتماعی قابل توجهی ارائه میدهند.
عرضه دستاوردها
کیس استادی، دستاوردها، شیوههای نوآورانه و استراتژیهای موفق هر سازمان را همزمان با حفظ تواضع، برجسته میکند. دستاوردها در کیساستادی با هدف یادگیری و آگاهی خوانده میشوند و مخاطبان کمترین مقاومت را برای پذیرش دستاوردهای برند دارند.
•مدیران ارشد سازمانها
•مدیران و تیم بازاریابی شرکتها
•متخصصان و مشاوران در حوزه بازاریابی
•دانشجویان بازاریابی، کسبوکار، روابط عمومی و رشتههای مرتبط
•محققان و اساتید دانشگاه
•تازهواردان به دنیای کسبوکار
•خوانندگان علاقهمند به موضوعات کسبوکار و بازاریابی
•اینفلوئنسرها و مربیان حوزه کسبوکار
کتاب بایستههای بازاریابی امروز، به عنوان مرجع آموزش بازاریابی در ایران، در اختیار تمامی استادان و دانشجویان، متخصصان بازاریابی و مدیران سراسر کشور قرار میگیرد. طراحی این کتاب به گونهای است که تدریس آن به عنوان کتاب مرجع بازاریابی تسهیل میشود.
فرصت داستانسرایی
کتابها فرصتی برای تعریف کردن یک داستان جامع و قانعکننده از دستاوردهای مدیر سازمان خواهند داد. سازمانها میتوانند چالشها، درگیریها و راهحلهای کیس خود را به شیوهای منسجم و جذاب به مخاطبان ارائه دهند.
ماندگاری
کتابها در مقایسه با سایر قالبهای رسانهای ماندگاری بیشتری دارند و میتوانند پس از گذشت سالها کماکان در دسترس باشند. همچنین به مخاطبان اجازه میدهد کیس استادی سازمانها را در حین مطالعه کتاب کشف کنند. همین موضوع موجب درگیری ذهنی مخاطب با کیسها خواهد شد و در یاد مخاطب خواهد ماند. کتابهای مرجع میتوانند به ماندگاری نام شرکتها کمک کنند.
اعتبار بخشی
نگارش کیساستادی کتابهای مرجع با تحقیقات کامل، بررسی متخصصان و تجزیهوتحلیل عمیق همراه هستند؛ به همین دلیل وجود کیساستادی یک سازمان در کتابهای مرجع معتبر، به دستاوردهای آنها اعتبار میبخشد.
جذب مخاطبان خاصی
کتابها خوانندگانی را جذب میکنند که بهطور خاص به آن موضوع علاقهمند هستند. این موضوع برای جذب نیروی متخصص، سرمایهگذاران، کسبوکارهای مکمل و از همه مهمتر، بهیادماندن برند شما در ذهن مخاطبان عام به سازمانها کمک خواهد کرد.