گزارش برگزاری گردهمایی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس جهانی بازاریابی 2021

گردهمایی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس جهانی بازاریابی 2021، دهم خرداد ماه سال جاری با حضور سخنرانان ایرانی اجلاس جهانی بازاریابی و جمعی از بنیان‌گذاران و مدیران ارشد سازمان‌های بنام و برجسته ایران و همچنین دارندگان بلیت  VIP اجلاس جهانی بازاریابی (eWMS-2021) که پیشتر در آبان ماه سال 1400 به همت گروه کاتلرایمپکت برگزار شده بود، و مزین به حضور خانواده زنده‌ یاد احمد روستا، پدر بازاریابی مدرن ایران و اولین سخنران فارسی زبان اجلاس جهانی بازاریابی، به دعوت موسسه معنا در خانه کار و دیدار کارمان برگزار شد.

این رویداد با همدردی با مردم جنوب کشور و تاکید بر این نکته آغاز شد که هر رویداد یا شبکه‌سازی که به یادگیری مدیریت بهتر کمک کند، احتمال تکرار وقایع مشابهی را که به نوعی ریشه در حوزه مدیریت دارند، کاهش خواهد داد.

بعد از خوشامدگویی جناب آقای امیر شاهرخی، رئیس شورای مشورتی مشارکت معنا و کاتلر ایمپکت در ایران، دکتر محمود محمدیان، استاد بازاریابی یکی از سه سخنران ایرانی اجلاس گذشته، با تاکید بر اهمیت برگزاری و حضور در چنین رویدادهایی درسطح بین‌الملل، و با مرور عواملی که باعث می‌شوند شرکت‌های ایرانی کمتر نگاه و شناخت از بازار و فضای بین‌المللی داشته باشند، از ایجاد فرصت به ‌وجود آمده در حوزه بازاریابی، که سهمی برای ایران و سازمان‌ها، شرکت‌ها و برندهای ایرانی در عرصه جهانی ایجاد می‌کند تقدیر کردند و ابراز امیدواری کردند که بتوانیم مستنداتی داشته باشیم که راوی داستان‌های موفقیت برندهای ایرانی در عرصه‌های جهانی باشد که ضمن ارزش یادگیری‌شان، بدین وسیله اعتماد به نفس جمعی در میان سازمان‌های ایرانی بالا رود.  

 

گردهمایی اجلاس جهانی بازاریابی

 

در ادامه دکترعلی منافی، مدیرعامل موسسه معنا یادی کردند از زنده یاد دکتر احمد روستا و نقش غیرقابل کتمان او در بازاریابی ایران و از خانواده ایشان که در جمع حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

در پایان صحبت اعضای پنل میزبانی، جناب آقای شاهرخی، با مروری بر فعالیت‌های معطوف به مشارکت معنا و کاتلرایمپکت و توفیق در پوشش برگزاری eWMS در سال‌های 2020 و 2021، پروژه نسخه ایران کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز را که جدیدترین کتاب مرجع بازاریابی و اثری از فیلیپ کاتلر و همکارن اوست، معرفی کردند که بناست با تهیه موردکاوی‌های بومی هر کشور و منطقه، خوانندگان کتاب علاوه بر یادگیری از برندهای برجسته دنیا، روایت‌هایی از موفقیت‌های سازمان‌های بستر خود را نیز بشناسند. امیر شاهرخی همچنین به معرفی سه سطح مختلف ورود سازمان‌های ایرانی به کتاب EOMM پرداختند و به این موضوع اشاره کردند که مدیرعامل یا معاون بازاریابی و برندینگ یا توسعه بازار شرکت‌هایی که داستان موفقیت کاملشان در کتاب درج می‌شود، می‌توانند برای حضور در یکی از پنل‌های گفتگوی اجلاس جهانی بازاریابی 2022، معرفی شوند و در صورت تایید گروه کاتلر ایمپکت، روایت خود را به مخاطبان اجلاس در سراسر جهان ارائه کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص کتاب بایسته‌های بازاریابی ایران و شرایط پذیرش در کتاب، اینجا کلیک کنید

 

در ادامه این گردهمایی، چشم‌انداز ده ساله گروه کاتلرایمپکت موسوم به VISION 2031، دال برآموزش یک میلیارد نفر در سراسر جهان در کلیه سطوح کسب‌وکارها و دانشجویان، تا سال 2031 میلادی و همزمان با سالگرد صدسالگی بازاریابی مدرن و پدر بازاریابی مدرن، پروفسور فیلیپ کاتلر، معرفی شد که در آن با تعریف بلیت‌های اقتصادی سعی می‌شود تعداد قابل توجهی از دانشجویان از کلیه رشته‌ها در سراسر جهان که شاید پیش‌تر مخاطب جدی این اجلاس نبودند به جمع مخاطبان این رویداد فراگیر اضافه شوند که ایران نیز تلاش دارد بتواند سهم قابل توجهی از سهمه این بلیت‌های اقتصادی را به خود اختصاص دهد تا حضور در این اجلاس بین‌المللی برای مخاطبان ایرانی تسهیل گردد.

پس از آن بحث به صورت تعاملی و با مشارکت حاضران ادامه یافت و برخی از شرکت‌کنندگان با بیان اظهاراتی از جمله بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود از تاثیر رویدادهای جهانی بر دیدگاه مدیران و موفقیت سازمان‌ها، ارزش آموزش در بنگاه‌های اقتصادی و همچنین مراکز علمی کشور، یادگیری از تجربیات سایر کشورها، مرور ارزش حضور دولتمردان و سیاستمداران در چنین رویدادهایی، امکان ایجاد فرصتی برای توسعه استارت‌آپ‌ها، همراه کردن ادارات دولتی با روندهای جهانی، اهمیت بازاریابی سرمایه در کشوری مثل ایران، ایجاد فرصت از تهدیدهایی همانند آلایندگی در صنایع نفتی و امکان تعریف کسب‌وکارهایی حول طراحی محصول‌های جانبی یا استفاده از ضایعات آلاینده این صنایع در مباحث مطرح شده، مشارکت کردند.

در پایان با تهیه عکسی دسته‌جمعی و همزمان با پذیرایی اختتامیه فضایی تعاملی برای شرکت‌کنندگان و حاضران شکل گرفت و بدین ترتیب این گردهمایی اختصاصی به پایان رسید.

 

گردهمایی VIP اجلاس جهانی بازاریابی

 

 

گردهمایی VIP اجلاس جهانی بازاریابی

 

 امید است که با استمرار برگزاری چنین رویدادهایی در سطح سازمان‌ها و برندهای برجسته کشور و ایجاد تعاملی سازنده میان کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف، فضایی برای رشد و یادگیری هرچه بیشتر ایجاد شود و فرصتی برای گسترش چشم‌اندازها و درخشش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای سازمان‌ها و برندهای ایرانی دست دهد که به راستی ایران شایسته و مستحق چنین افتخارات و نام‌آوری‌هایی هست.

 

با سپاس و قدردانی از حضور تک تک حاضران و همکاران موسسه معنا و خانه کار و دیدار کارمان
دبیرخانه مشارکت معنا و کاتلر ایمپکت در ایران

 

جهت مشاهده عکس‌های بیشتر و گزارش جامع گردهمایی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس جهانی بازاریابی 2021 به این صفحه مراجعه کنید.  

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش