گزارش برگزاری گردهمایی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس جهانی بازاریابی 2021

دهم خردادماه جمعی از بنیان‌گذاران و مدیران ارشد سازمان‌های بنام و برجسته‌ی ایران، و همچنین دارندگان بلیت VIP اجلاس جهانی بازاریابی (eWMS-2021) که در آبان ماه سال گذشته توسط گروه کاتلرایمپکت و با مشارکت مؤسسه‌ی معنا به‌عنوان همکار رسمی گروه کاتلر ایمپکت در ایران و کشورهای فارسی زبان برگزار شد، به دعوت معنا در کارمان گرد هم آمدند.

این رویداد با سخنرانی جناب آقای امیر شاهرخی (رئیس مشارکت معنا و کاتلر ایمپکت و رئیس هیئت مدیره موسسه معنا) با ابراز همدردی با مردم جنوب کشور و تاکید بر این نکته آغاز شد که هر رویداد یا شبکه‌سازی که به یادگیری مدیریت بهتر کمک کند، احتمال تکرار وقایع مشابهی را که به نوعی ریشه در حوزه مدیریت دارند، کاهش خواهد داد.
 دکتر محمود محمدیان، استاد بازاریابی و یکی از سه سخنران ایرانی اجلاس گذشته، با تأکید بر اهمیت برگزاری و حضور در چنین رویدادهایی در سطح بین‌المللی، با مرور عواملی که باعث می‌شوند شرکت‌های ایرانی شناخت کمی از بازار و فضای بین‌المللی داشته باشند، از ایجاد فرصت به‌وجود‌آمده در حوزه‌ی بازاریابی، که سهمی برای ایران و سازمان‌ها، شرکت‌ها و برندهای ایرانی در عرصه‌ی جهانی ایجاد می‌کند، تقدیر کردند.

 

گردهمایی اجلاس جهانی بازاریابی

 

در ادامه جناب آقای دکتر علی منافی، مدیرعامل مؤسسه‌ی معنا با تجلیل از زنده‌یاد دکتر احمد روستا به عنوان اولین سخنران فارسی زبان اجلاس جهانی بازاریابی در سال 2020 و نقش غیرقابل کتمان ایشان در صنعت بازاریابی ایران، از خانواده‌ی ایشان که در جمع حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

در این گردهمایی علاوه بر فرصت شبکه‌سازی بزرگان بازاریابی ایران، جناب آقای شاهرخی با مروری بر فعالیت‌های معطوف به مشارکت معنا و کاتلر ایمپکت و توفیق در پوشش برگزاری eWMS در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، پروژه‌ی نسخه‌ی ایران کتاب «بایسته‌های بازاریابی امروز» را که جدیدترین کتاب مرجع بازاریابی و اثری از فیلیپ کاتلر و همکاران اوست معرفی کردند. در این کتاب بناست برای هر کشور به‌صورت جداگانه و با داستان‌های موفقیت برندهای برجسته همان کشور منتشر شود...»

 امیر شاهرخی همچنین به معرفی سه سطح مختلف ورود کسب‌وکارهای ایرانی به کتاب EOMM پرداختند و به این موضوع اشاره کردند که مدیرعامل یا معاون بازاریابی شرکت‌هایی که داستان موفقیت کاملشان در کتاب درج می‌شود، می‌توانند برای حضور در یکی از پنل‌های گفتگوی اجلاس جهانی بازاریابی 2022، معرفی شوند و در صورت تایید گروه کاتلر ایمپکت، روایت خود را به مخاطبان اجلاس در سراسر جهان ارائه کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص کتاب بایسته‌های بازاریابی ایران و شرایط پذیرش در کتاب، اینجا کلیک کنید

 

در ادامه این گردهمایی، چشم‌انداز ده ساله گروه کاتلرایمپکت موسوم به VISION 2031، دال برآموزش یک میلیارد نفر در سراسر جهان در کلیه سطوح کسب‌وکارها و دانشجویان، تا سال 2031 میلادی و همزمان با سالگرد صدسالگی بازاریابی مدرن و پدر بازاریابی مدرن، پروفسور فیلیپ کاتلر، معرفی شد که در آن با تعریف بلیت‌های اقتصادی سعی می‌شود تعداد قابل توجهی از دانشجویان از کلیه رشته‌ها در سراسر جهان که شاید پیش‌تر مخاطب جدی این اجلاس نبودند به جمع مخاطبان این رویداد فراگیر اضافه شوند که ایران نیز تلاش دارد بتواند سهم قابل توجهی از سهمه این بلیت‌های اقتصادی را به خود اختصاص دهد تا حضور در این اجلاس بین‌المللی برای مخاطبان ایرانی تسهیل گردد.

پس از آن بحث به صورت تعاملی و با مشارکت حاضران ادامه یافت و برخی از شرکت‌کنندگان با بیان اظهاراتی از جمله بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود از تاثیر رویدادهای جهانی بر دیدگاه مدیران و موفقیت سازمان‌ها، ارزش آموزش در بنگاه‌های اقتصادی و همچنین مراکز علمی کشور، یادگیری از تجربیات سایر کشورها، مرور ارزش حضور دولتمردان و سیاستمداران در چنین رویدادهایی، امکان ایجاد فرصتی برای توسعه استارت‌آپ‌ها، همراه کردن ادارات دولتی با روندهای جهانی، اهمیت بازاریابی سرمایه در کشوری مثل ایران، ایجاد فرصت از تهدیدهایی همانند آلایندگی در صنایع نفتی و امکان تعریف کسب‌وکارهایی حول طراحی محصول‌های جانبی یا استفاده از ضایعات آلاینده این صنایع در مباحث مطرح شده، مشارکت کردند.

در پایان با تهیه عکسی دسته‌جمعی و همزمان با پذیرایی اختتامیه فضایی تعاملی برای شرکت‌کنندگان و حاضران شکل گرفت و بدین ترتیب این گردهمایی اختصاصی به پایان رسید.

 

گردهمایی VIP اجلاس جهانی بازاریابی

 

 

گردهمایی VIP اجلاس جهانی بازاریابی

 

 امید است که با استمرار برگزاری چنین رویدادهایی در سطح سازمان‌ها و برندهای برجسته کشور و ایجاد تعاملی سازنده میان کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف، فضایی برای رشد و یادگیری هرچه بیشتر ایجاد شود و فرصتی برای گسترش چشم‌اندازها و درخشش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای سازمان‌ها و برندهای ایرانی دست دهد که به راستی ایران شایسته و مستحق چنین افتخارات و نام‌آوری‌هایی هست.

 

با سپاس و قدردانی از حضور تک تک حاضران و همکاران موسسه معنا و خانه کار و دیدار کارمان
دبیرخانه مشارکت معنا و کاتلر ایمپکت در ایران

 

جهت مشاهده عکس‌های بیشتر و گزارش جامع گردهمایی اختصاصی شرکت‌کنندگان VIP اجلاس جهانی بازاریابی 2021 به این صفحه مراجعه کنید.  

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش